REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Rzeszów Głównyinwestycja
Pokaż inwestycję
Rzeszów Główny
Rzeszów, Śródmieście, Grottgera
Kraków Piastówinwestycja
Pokaż inwestycję
Kraków Piastów
Kraków, Powstańców
Kraków Bonarkainwestycja
Pokaż inwestycję
Kraków Bonarka
Kraków, Podgórze, Tischnera
Kraków Złocieńinwestycja
Pokaż inwestycję
Kraków Złocień
Kraków, Podgórze, Złocieniowa
Rzeszów Zachodniinwestycja
Pokaż inwestycję
Rzeszów Zachodni
Rzeszów, Króla Stanisława Augusta, Rzeszów Zachodni
Kraków Batowiceinwestycja
Pokaż inwestycję
Kraków Batowice
Dziekanowice, Wola Zachariaszowska, Kraków Batowice
Kraków Luboczainwestycja
Pokaż inwestycję
Kraków Lubocza
Kraków, Kraków Lubocza
Kraków Olszainwestycja
Pokaż inwestycję
Kraków Olsza
Kraków, Śródmieście, Ptasia
Ulica Dekertainwestycja
Pokaż inwestycję
Ulica Dekerta
Kraków, Podgórze, Dekerta
Kraków Sanktuariuminwestycja
Pokaż inwestycję
Kraków Sanktuarium
Kraków, Józefa Marcika
Rzeszów Staroniwainwestycja
Pokaż inwestycję
Rzeszów Staroniwa
Rzeszów, Pułaskiego, Józefa Sondeja
Grudziądz Rządzinwestycja
Pokaż inwestycję
Grudziądz Rządz
Grudziądz, Południowa
Stacja Maksymilianowoinwestycja
Pokaż inwestycję
Stacja Maksymilianowo
Maksymilianowo, Dworcowa 13
[Wrocław] Do 2020 roku nie ma szans na Koleje Dużych Prędkościartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Do 2020 roku nie ma szans na Koleje Dużych Prędkości
Budżetu państwa nie stać na sfinansowanie budowy Kolei Dużych Prędkości - tłumaczy swoją decyzję o z...
W centrum Krakowa trwa budowa pieszo-rowerowego mostu kolejowego nad Wisłą [FILM + ZDJĘCIA + WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
W centrum Krakowa trwa budowa pieszo-rowerowego mostu kolejowego nad Wisłą [FILM + ZDJĘCIA + WIZUALIZACJE]
Przeprawa ułatwi komunikację w centrum Krakowa i zwiększy dostęp do przystanku Kraków Zabłocie. Inwe...
Trzy duże firmy z sektora logistycznego zostają na dłużej w SEGRO Park Wrocławartykuł
Pokaż artykuł
Trzy duże firmy z sektora logistycznego zostają na dłużej w SEGRO Park Wrocław
Firma Segro przedłużyła umowy z dużymi firmami z sektora logistycznego w SEGRO Park Wrocław, Targowa na łącznie ponad 15 tys. mkw. Wrocław i Dolny Śląsk charakteryzują się optymalnym położeniem oraz rozwiniętą infrastrukturą transportową, co przekłada się na szybki i sprawnie działający łańcuch dostaw.
Gdzie na linii "Y" pociągi KDP osiągną najwyższe prędkości? Oto wyniki symulacji CPKartykuł
Pokaż artykuł
Gdzie na linii "Y" pociągi KDP osiągną najwyższe prędkości? Oto wyniki symulacji CPK
Spółka Centralny Port Komunikacyjny zwiększyła maksymalną prędkość eksploatacyjną pociągów na projektowanej linii „Y” Warszawa – CPK – Łódź – Poznań / Wrocław z 250 do 350 km/h. Jak wynika z Kolejowego Modelu Mikrosymulacyjnego, geometria toru umożliwi osiągnięcie prędkości powyżej 300 km/h na 81 proc. trasy z Warszawy do Poznania i 71 proc. trasy do Wrocławia. Różnica w czasie podroży w porównaniu do 250 km/h i dwóch dodatkowych zatrzymaniach na każdej z tras wynosi 40 minut.
[Polska] Nie w każdym mieście jest coraz taniej u deweloperówartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Nie w każdym mieście jest coraz taniej u deweloperów
W większości dużych polskich miast widoczna jest kontynuacja tendencji wprowadzania przez deweloperó...
Nowy wiadukt kolejowy już nad torami w Pruszkowie [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Nowy wiadukt kolejowy już nad torami w Pruszkowie [FILM]
U zbiegu ulic Grunwaldzkiej i Broniewskiego w Pruszkowie, nasunięta została nowa, 72-metrowa konstrukcja nośna wiaduktu drogowego. Bezkolizyjne skrzyżowanie zwiększy poziom bezpieczeństwa oraz usprawni komunikację kolejową i drogową. Inwestycja powstaje przy współudziale środków PLK SA, w ramach projektu "Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami – Etap III", współfinansowanego z POIiŚ.
Wygodne i bezpieczne podróże ze stacji w Ożarowie Mazowieckimartykuł
Pokaż artykuł
Wygodne i bezpieczne podróże ze stacji w Ożarowie Mazowieckim
Podróżni, od korekty rozkładu jazdy, korzystają już z dwóch nowych peronów na stacji, dostosowanych do potrzeb osób o ograniczonych możliwościach poruszania się. Nowe obiekty zapewniają lepszy i wygodniejszy dostęp do pociągów. Wcześniej dostęp do kolei poprawiło udostępnione przejście podziemne łączące perony z miastem. Projekt za ok. 127 mln zł jest współfinansowany ze środków unijnych POIiŚ.
REKLAMA